Cu blog sau fara blog?

Număr afişări : 6.344

Dupa 5 ani fără fir de publicitate pe blog, am decis acum o lună să accept sponsorizări, bannere sau articole publicitare, scrise – firește – în stilul meu. Sponsorii, produsele sau serviciile sunt doar dintre cele pe care le-am testat, pe care le folosesc și care nu sunt în contradicție cu ceea ce sunt eu, cu ceea ce prezint la conferințe sau cu ceea ce scriu pe blog. Aleg doar acele informații care vin în sprijinul cititorilor mei și al demersurilor lor de menținere sau de redobândire a sănătății. Sunt o persoana si un spirit liber: aleg sa colaborez si sa scriu doar despre lucrurile, faptele si oamenii care ma misca, ma imputernicesc si imi dau aripi, care emana iubire, blandete, onestitate, jovialitate si cu care ma simt in profunda armonie… Pace in inima tuturor sa ne fie!

Anul trecut, din cauza numarului mare de abonați la notificările privind noutățile de pe blog (peste 10.000 atunci), am fost nevoită să renunț la opțiunea gratuită a blogului, aceea de notificare automată si sa cumpar un serviciu de Newsletter. Spun “am fost nevoită”, pentru că mie îmi plăcea foarte mult ca atunci când public un nou articol să plece singur către abonați, automat, fără să fie nevoie să fac ceva special pentru asta. Dar vezi că tehnic, treaba nu-i așa de simplă, ba din contră are implicații neplăcute pe masură ce numărul de abonați crește vertiginos. De pe adresa mea erau trimise la publicarea unui articol, mii de notificări. Serverele gmail, yahoo și alții au considerat automat aceste mii de notificări ca fiind nesolicitate (spam) și au raportat blogul pe o listă neagră. De spam-uri. Singura soluție pentru a continua comunicarea și a putea anunța abonații despre noutățile publicate pe blog îl reprezenta cumpărarea unui serviciu profesional de Newsletter, separat de blog.

Dar acum două luni, a apărut o noua situație, pe care nu am prevăzut-o. Firma care îmi găzduia blogul m-a anunțat că din cauza ritmului de creștere a numărului de vizualizări ale site-ului nu mă mai pot “caza” pe serverul respectiv în condițiile contractate în 2014. Noile tarife, cele pentru traficul in continuă creștere, precum și pentru cerințele tehnice adaptate la o astfel de dinamică pe blog sunt imposibil de susținut financiar, blogul meu nu are scop lucrativ. M-am tot gândit – două zile (și două nopți!) – dacă să închid definitiv blogul sau dacă să apelez la o soluție adecvată de finanțare pentru a putea continua?

Cu blog sau fara blog? Asta e intrebarea.

Cu blog sau fără blog? Asta e întrebarea.

Am ales publicitatea. Ea reprezintă o sursă de venit folosită exclusiv și în totalitate pentru susținerea funcționalității și existenței blogului, nu reprezintă o sursa de profit. Este de fapt principiul unei sponsorizări. Le mulțumesc celor care mi-au sugerat această idee și celor care aleg să susțină informarea și informația transmisă gratuit prin blog, recomandând, sponsorizând sau cumparând publicitate pe www.cristelageorgescu.ro .

Foto credits: Stefania Nicolescu - Micul Pixel Photography, 2015

MULȚUMESC!




Număr afişări : 6.344

Distribuie: