Nu se poate imunitate fără odihnă! (Exercițiu de odihnă)

Număr afişări : 4.935

Contactul direct cu pământul, chiar și câteva minute pe zi, crește siguranța noastră de sine, dar și capacitatea noastră de centrare/focalizare. Dacă suntem desculți, prin terminațiile nervoase din tălpi, primim sprijin energetic și informațional. Am mai vorbit despre ce este și ce rol are împământarea, când am prezentat un ALT exercițiu blând pentru imunitate AICI (vezi video din articol, dar citește explicația, altfel nu vei înțelege exercițiul, care se face desculț, cu tălpile).

Conectati la Tatal Soare si Mama Pamant, Gura Raului 2015

Conectati la Tatal Soare si Mama Pamant, Gura Raului 2015

Libertate

Omul este legătura dintre Cer si Pământ

Azi vă prezint ceva nou. Tehnica Alexander, numită și ”odihna constructivă” este cel mai ușor exercițiu pentru eliberarea și relaxarea mușchiului psoas, o componentă critică a stabilității noastre fizice și energetice. Prin intermediul acestui mușchi, sinele nostru comunică și devine legătura între Cer/întregul Univers și Pământ.

Statul la calculator timp îndelungat accentuează grav contracția acestui mușchi și generează un întreg cortegiu de probleme și de neplăceri. Am învățat Tehnica Alexander la Școala Sănătate 5D coordonată de dr. Sorina Soescu (dacă doriți să aprofundați exercițiul, vă recomand cartea Oboseală cronică de dr. Soescu). O să vă placă, pentru că de fapt nu trebuie să faceți nimic, doar să vă creați 10 minute în care să fiți alături de propriul corp, în liniște și relaxare deplină. Este o poziție în care gravitația face toata treaba, ea relaxează mușchiul psoas. Dacă vă creați timp să o aplicați la finalul zilei de lucru sau pe parcursul ei (minim 10 minute) veți valida prin propria experiență beneficiile acestei tehnici.

Se stă culcat pe podea sau pe pământ, cu ceafa sprijinită pe o carte sau pe un prosop făcut sul, cu brațele relaxate pe lânga corp astfel încât omoplații să atingă bine pământul, cu picioarele îndoite și cu tălpile lipite de pământ. Ochii sunt închiși, respirația profundă și atenția concentrată pe mușchiul
psoas, să-l simțim (iar el va răspunde categoric, pozitiv).

Folosesc această tehnică pentru a marca clar pauza dintre două activități, mai ales atunci când cei din jurul meu, circumstanțele și contratimpul par să mă mâne de la spate. Când reușesc să marchez fiecare început și fiecare sfârșit cu o pauză (pentru că nu reușesc de fiecare dată), observ cum am o mai bună concentrare asupra fiecărei activități și cum se liniștește creierul reptilian. În același timp observ că cea mai inteligentă metodă de a economisi energie, sănătate și timp este chiar să le cheltuiesc, dar inteligent.

Vă încurajez (și pe mine în același timp) să aduceți pe parcursul zilei puțină tihnă corpului și sufletului. Este o investiție mică, cu randament mare. Sper să o transformați într-o reușită mică și care să vă conducă la o victorie mare.




Număr afişări : 4.935

Distribuie:

Sunt acceptate observații, comentarii critice sau păreri care nu coincid cu ale autorului, dacă:

1. Sunt exprimate cu bunătate autentică și cu omenie.

2. Sunt adevărate.

3. Sunt necesare și aduc un aport constructiv comunității de cititori.

Important

Dacă sunteți într-o situație de urgență, de criză sau dacă o altă persoană e în pericol și aveți nevoie de ajutor imediat, NU FOLOSIȚI ACEST SITE.
  1. Buna ziua
    Multumesc dragă Cristela pentru minunatele articole. Experimentez cu drag ceea ce ne sfătuiești. Copii mei iubesc sa iasă la joacă desculti. Mai ales pe iarbă sau in nisip.
    Te imbrațișez cu drag.

  2. Mulțumesc cu recunoștință pentru ca existați si impartasiti cu noi astfel de exercitii!❤🙏🤗

  3. Found this very inspirational. I will be exercising such actions to help myself with day to day activities.
    I will look forward to reading more information and advice

    1. Mulțumesc Cristela pentru că exiști!Ești minunata!🙏❤️

  4. MULTUMESC MULTUMESC MULTUMESC INFINIT …

    1. Îți multumesc mult pentru că exiști! Învățăturile tale sunt o gură de oxigen, în această nebunie în care trăim . Aș vrea să te îmbrățișez, astfel încât să îmi simți recunoștința. Multumesc!!!!

  5. Mulțumesc!!!💚💚💚

  6. Ma bucur si sunt recunoscatoare ca v-ati asumat un rol atat de important: educatia pt o viata mai sanatoasa si echilibrata din punct de vedere holistic. Am aflat de dvs de la Ditta Depner si acum descopar pas cu pas cu mare bucurie toate mesajele dvs vitale si transmise cu atata simplitate si daruire 🙂 . ♥️

  7. Multumesc frumos, Cristela! Voi experimenta pozitia Alexandăr. Din pacate pentru cei care locuiesc la bloc este mai dificil.

Care este opinia ta?